Chcesz dowiedzieć się więcej?
Sprawdź poniżej zestaw najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi – to zbiór wiedzy o naszych działaniach, dzięki czemu zakupy w ANSIN nie pozostawią przed Tobą tajemnic.
produkty
Produkty pakujemy w bibułkę z naklejką, a następnie w solidne kartonowe pudełko z certyfikatem FSC – międzynarodowym znakiem odpowiedzialnej gospodarki leśnej, tworzonej z myślą o ludziach, zwierzętach i środowisku. To trwałe opakowanie, idealne do ponownego wykorzystania. Staramy się wybierać rozwiązania less waste i dbać o planetę na każdym etapie.
Szyjemy w polskich szwalniach i dziewiarniach – tym samym wspierając polski rynek odzieżowy. Miejsca, z którymi współpracujemy, znajdują się w Małopolsce, na Mazowszu, Podkarpaciu, Kujawach oraz w Łodzi.
W opisie każdego z naszych produktów znajduje się tabela z wymiarami oraz wymiary modelki na zdjęciu. Niektóre z naszych produktów wykonane są z elastycznego materiału – w takich sytuacjach podajemy przedziały wymiarów.
W razie wątpliwości napisz do nas na sklep@ansin.pl.
Aby służyły jak najdłużej, przestrzegaj zaleceń z metki i naszej strony. Pamiętaj również o kilku zasadach:
- Unikaj mocnego wirowania – narażasz bardziej mokry materiał na uszkodzenia.
- Nie pierz w wysokiej temperaturze. Jeśli sytuacja tego nie wymaga, staraj się wybierać jak najniższą temperaturę.
- Nie pierz produktów z ręcznikami, jeansami oraz innymi twardymi i szorstkimi materiałami.
- Unikaj suszenia w suszarce bębnowej. Co prawda niektóre produkty można w niej suszyć, ale takie działanie osłabia materiał.
- Susz nasze produkty na płasko – nie naciągają się wtedy pod swoim ciężarem ani nie odbija się na ich materiale sznurek lub drążek od suszarki.
- Nie susz na pełnym słońcu – promienie osłabiają i odbarwiają materiał
- Po praniu strzepnij ubranie oraz rozprostuj, aby materiał suszył się bez zagnieceń.
Potrzebujesz dokładnych wskazówek? Napisz do nas sklep@ansin.pl.
Zapisz się do powiadomień o dostępności produktu. Dzięki temu w pierwszej kolejności otrzymasz informację, że produkt jest dostępny. Możesz także skontaktować się z nami w sprawie produktu, którego obecnie nie ma na naszej stronie. Sprawdzimy orientacyjną datę jego powrotu. Damy Ci znać mailowo, gdy produkt będzie znów dostępny.
Tak, niektóre nasze materiały posiadają certyfikaty OEKO-TEX® Standard 100, a dodatkowo wiele produktów ma także certyfikat Lenzing, RWS oraz WOOLMARK (dotyczy modeli wełnianych).
płatności
Tak, możesz. Przy składaniu zamówienia zaznacz pole firma i uzupełnij niezbędne dane. Faktura zostanie wystawiona po opłaceniu zamówienia. Znajdziesz ją na mailu podanym przy składaniu zamówienia.
Zamówienie możesz opłacić w następujący sposób:
- przelew natychmiastowy
- karty płatnicze
- Google Pay
- BLIK
- PayPo (Kup teraz, Zapłać za 30 dni)
- PayPal
- Klarna
- pobranie
Tak – na stronie sklepu Ansin zainstalowano profesjonalny certyfikat SSL zapewniający poufność przesyłanych informacji oraz ich szyfrowanie.
Możesz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym na nasze konto w walucie EUR lub USD. Jeśli zależy Ci na opłaceniu zamówienia w innej walucie, skontaktuj się z nami. Jeśli nie masz konta w walucie PLN i nie chcesz ponosić dodatkowych kosztów związanych z przewalutowaniem, to mamy dla Ciebie dwie możliwości:
- płatność poprzez PayPal,
- płatność przelewem tradycyjnym na nasze konto EUR lub USD (w takiej sytuacji zrealizuj zamówienie bez jego opłacania, a następnie skontaktuj się z nami).
Tak, prosimy w tym przypadku o kontakt na sklep@ansin.pl.
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało opłacone i nie masz linku do ponownej płatności, skontaktuj się z nami. Przekażemy Ci dalsze instrukcje. Możesz też zrealizować nowe zamówienie, a my to nieopłacone anulujemy.
wysyłka
Jeżeli chcesz zmienić formę lub dane do dostawy, skontaktuj się z nami maliowo: sklep@ansin.pl lub telefonicznie: +48 577 907 444. Nie możemy zmieniać zamówienia, jeśli zostało ono już przekazane kurierowi. Jeżeli paczka wyruszyła z naszego magazynu, nie mamy możliwości dokonania zmiany.
Jeżeli chcesz złożyć wcześniej zamówienie, ale wolisz, aby paczka wyruszyła w drogę w późniejszym terminie, to w uwagach do zamówienia podaj, kiedy mamy nadać paczkę. Możesz także skontaktować się z nami mailowo: sklep@ansin.pl lub telefonicznie: +48 577 907 444.
Jeśli minął termin odbioru paczki lub kurier Cię nie zastał, nie martw się. Paczka wróci do nas, a my wtedy skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić dalsze działania.
Tak, możesz opłacić swoje zamówienie za pobraniem. Wybierz taką opcję przy dostępnych dostawach. Pobrania są u nas realizowane wyłącznie za pośrednictwem kuriera DPD.
Tak, zamówienie możesz złożyć poprzez naszą stronę i przy metodzie dostawy wybrać kraj, do którego ma zostać wysłana paczka. Jeżeli nie ma go na liście, skontaktuj się z nami – wprowadzimy wtedy zamówienie indywidualne.
Jeśli złożysz zamówienie przed godziną 12:00 w dniu roboczym, to po poprawnej weryfikacji wpłaty Twoje produkty powinny zostać odebrane tego samego dnia. Jeżeli zamówienie zostanie złożone nieco później, a zależy Ci na szybkiej przesyłce – skontaktuj się z nami. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby nadać do Ciebie paczkę jak najszybciej.
Koszt zależy od formy wybranej wysyłki. Jeśli złożysz zamówienie za ponad 400 PLN, to otrzymasz darmową dostawę na terenie Polski. W sklepie możliwe są następujące opcje dostawy:
- ORLEN paczka: 16 PLN,
- Paczkomaty InPost: 16 PLN,
- Kurier DPD: 18 PLN,
- W przypadku zamówień za pobraniem za mniej niż 400 PLN koszty przesyłki zwiększają się o 3 PLN.
W związku z tym, że nasz główny oddział magazynowy mieści się poza Krakowem, nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej. Jeśli zależy Ci na możliwie najszybszej dostawie, polecamy wybór opcji przesyłki kurierskiej – Kurier DPD lub paczkomaty InPost.
zamówienia
Nie – ze względu na procesy logistyczne tego typu zmiany są niemożliwe. Jeśli chcesz dokonać zmian, złóż nowe zamówienie, a poprzednie anuluj lub odeślij po odbiorze.
Na etapie koszyka pojawi się pole do wpisania kodu rabatowego. Wystarczy wpisać go w wyznaczone miejsce, a następnie kliknąć przycisk Zastosuj – rabat naliczy się automatycznie.
Po opłaceniu zamówienia bon wysyłany jest w formie PDF na maila podanego przy zamówieniu. W tym przypadku nie ma potrzeby wysyłki fizycznej, więc dostawa jest bezpłatna.
Tak. Po kliknięciu w bon możesz wybrać jedną z dostępnych wartości: 100, 250, 500 lub 1000 zł. Jeśli chcesz zakupić bon na inną kwotę, np. 300 zł – dodaj do koszyka bon 100 zł i zmień w koszyku liczbę sztuk na 3. Otrzymasz wtedy trzy oddzielne kody, które możesz wykorzystać od razu przy zakupie – wpisując je kolejno w polu Kod rabatowy lub karta prezentowa.
Z myślą o planecie paragony wysyłamy mailowo – nie dołączamy więc dokumentów do przesyłki. Potwierdzenie zakupu wraz z dokumentem otrzymasz na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia.
Wszystkie produkty przechodzą trzyetapową kontrolę jakości – w szwalni, magazynie i przed wysyłką. Jeśli mimo to coś przeoczyliśmy – bardzo nam przykro. Napisz do nas jak najszybciej, zajmiemy się tym priorytetowo.
zwroty
Nasze produkty można zwrócić do 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
Nie realizujemy wymian produktów w ramach jednego zamówienia. W przypadku chęci wymiany na inny model, kolor lub rozmiar – prosimy o dokonanie nowego zamówienia na właściwy produkt, a poprzedni odesłać do nas w ramach zwrotu.
Tak, możesz. Pamiętaj, aby podać numery wszystkich zamówień – w formularzu lub mailowo: zwroty@ansin.pl.
Nie szkodzi. Korzystając z opcji Wygodne Zwroty – wszystko uzupełnisz online. Jeśli nadajesz paczkę samodzielnie, napisz do nas maila: zwroty@ansin.pl lub dołącz do paczki kartkę z informacją o zwracanych produktach.
Zwrot środków realizujemy tą samą metodą, którą opłacono zamówienie. W przypadku płatności za pobraniem lub przelewem tradycyjnym – prosimy o wpisanie numeru konta bankowego w formularzu zwrotu.
Po zaksięgowaniu paczki, wysyłamy potwierdzenie mailowe. Zwrot zwykle trafia na konto w ciągu 1–7 dni roboczych. Z doświadczenia wiemy, że pieniądze pojawiają się zazwyczaj tego samego dnia.
Nie, jeśli zamówienie było opłacone online. Numer konta podaj tylko w przypadku zamówień za pobraniem lub przelewem tradycyjnym.
Nie musisz. Zależy nam, by produkty były odpowiednio zabezpieczone. Jeśli jednak masz pomysł na ponowne wykorzystanie pudełka – świetnie. Jeśli nie – odeślij je nam, a my damy mu drugie życie w duchu less waste.
Tak, możesz zrobić to za pomocą opcji Wygodne zwroty lub poprzez indywidualne nadanie paczki InPost. Ważne – nie odbieramy przesyłek z punktów ani paczkomatów, dlatego przesyłka musi trafić bezpośrednio na poniższy adres magazynu:
IMKER Logistyka
ul. Szczebrzeska 55a
22-400 Zamość
tel. +48 530 101 026
Koszty związane z nadaniem paczki pozostają po Twojej stronie.
REKLAMACJE
Jeśli produkt ANSIN nie spełnił Twoich oczekiwań lub pojawiła się wada – daj nam znać. Możesz to zrobić mailowo, telefonicznie lub pisemnie. Aby przyspieszyć proces, proponujemy kontakt mailowo wraz ze zdjęciami uszkodzonego produktu.
Masz na to 2 lata od dnia otrzymania produktu.
Maksymalny czas odpowiedzi to 14 dni – zazwyczaj jednak wracamy z informacją w ciągu 24 godzin.
Nie musisz mieć faktury. Będziemy wdzięczni, jeśli w zgłoszeniu podasz numer zamówienia i nazwę produktu. Ułatwi to i przyspieszy cały proces. Nie znasz numeru zamówienia? Podaj inne dane, które pomogą nam odnaleźć zakup – np. mail, imię i nazwisko lub numer telefonu.
inne
Aby zapisać się do newslettera, kliknij tutaj. Znajduje się tam pole do zapisu. Dzięki temu zyskasz wcześniejszy dostęp do nowości i materiałów edukacyjnych, dowiesz się wcześniej o planowanych zniżkach, a także otrzymasz kody rabatowe – w pierwszej kolejności.
Nie masz linku potwierdzającego zapis do newslettera? Być może mail wpadł do innego folderu (np. spam) lub pojawił się błąd systemu. Czasami technologia nas zawodzi – przepraszamy. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami, a dokonamy ręcznie zapisu do newslettera oraz podeślemy Ci niezbędne materiały wraz z kodem zniżkowym.
Sprawdź naszą zakładkę WIEDZA, gdzie znajdziesz darmowe szkolenia wideo, webinary i ebooki. Treści są tworzone przez profesjonalistów i pomagają budować świadomą garderobę.
Tak, prowadzimy zamkniętą grupę na FB, gdzie prężnie rozwija się Ansinowa społeczność. Wspólnie z naszymi klientkami tworzymy miejsce, gdzie dzielimy się na bieżąco wiedzą, nowościami, doświadczeniem oraz kulisami naszej pracy. Znajdziesz tam wiele modowych dyskusji, inspiracji oraz ciekawostek z zakresu budowania minimalistycznej garderoby. Jeśli chcesz dołączyć – wejdź tutaj i kliknij przycisk: Dołącz do grupy.
kontakt
Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?
Napisz do nas. Jesteśmy dla Ciebie dostępni mailowo: sklep@ansin.pl oraz telefonicznie: +48 577 907 444.