FAQ

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Sprawdź poniżej zestaw najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi – to zbiór wiedzy o naszych działaniach, dzięki czemu zakupy w ANSIN nie pozostawią przed Tobą tajemnic.

produkty

Jak pakujemy produkt?

Produkty pakujemy w bibułkę z naklejką, a następnie w solidne kartonowe pudełko z certyfikatem FSC – międzynarodowym znakiem odpowiedzialnej gospodarki leśnej, tworzonej z myślą o ludziach, zwierzętach i środowisku. To trwałe opakowanie, idealne do ponownego wykorzystania. Staramy się wybierać rozwiązania less waste i dbać o planetę na każdym etapie.

Gdzie szyjemy nasze ubrania?

Szyjemy w polskich szwalniach i dziewiarniach – tym samym wspierając polski rynek odzieżowy. Miejsca, z którymi współpracujemy, znajdują się w Małopolsce, na Mazowszu, Podkarpaciu, Kujawach oraz w Łodzi.

Jak najlepiej dobrać rozmiar?

W opisie każdego z naszych produktów znajduje się tabela z wymiarami oraz wymiary modelki na zdjęciu. Niektóre z naszych produktów wykonane są z elastycznego materiału – w takich sytuacjach podajemy przedziały wymiarów.

W razie wątpliwości napisz do nas na sklep@ansin.pl.

Jak dbać o nasze ubrania?

Aby służyły jak najdłużej, przestrzegaj zaleceń z metki i naszej strony. Pamiętaj również o kilku zasadach:

  • Unikaj mocnego wirowania – narażasz bardziej mokry materiał na uszkodzenia.
  • Nie pierz w wysokiej temperaturze. Jeśli sytuacja tego nie wymaga, staraj się wybierać jak najniższą temperaturę.
  • Nie pierz produktów z ręcznikami, jeansami oraz innymi twardymi i szorstkimi materiałami.
  • Unikaj suszenia w suszarce bębnowej. Co prawda niektóre produkty można w niej suszyć, ale takie działanie osłabia materiał.
  • Susz nasze produkty na płasko – nie naciągają się wtedy pod swoim ciężarem ani nie odbija się na ich materiale sznurek lub drążek od suszarki.
  • Nie susz na pełnym słońcu – promienie osłabiają i odbarwiają materiał
  • Po praniu strzepnij ubranie oraz rozprostuj, aby materiał suszył się bez zagnieceń.

Potrzebujesz dokładnych wskazówek? Napisz do nas sklep@ansin.pl.

Jak mogę dowiedzieć się kiedy produkt będzie ponownie dostępny?

Zapisz się do powiadomień o dostępności produktu. Dzięki temu w pierwszej kolejności otrzymasz informację, że produkt jest dostępny. Możesz także skontaktować się z nami w sprawie produktu, którego obecnie nie ma na naszej stronie. Sprawdzimy orientacyjną datę jego powrotu. Damy Ci znać mailowo, gdy produkt będzie znów dostępny.

Czy nasze materiały posiadają certyfikaty?

Tak, niektóre nasze materiały posiadają certyfikaty OEKO-TEX® Standard 100, a dodatkowo wiele produktów ma także certyfikat Lenzing, RWS oraz WOOLMARK (dotyczy modeli wełnianych).

płatności

Czy za zakup mogę otrzymać fakturę?

Tak, możesz. Przy składaniu zamówienia zaznacz pole firma i uzupełnij niezbędne dane. Faktura zostanie wystawiona po opłaceniu zamówienia. Znajdziesz ją na mailu podanym przy składaniu zamówienia.

Jakie są dostępne rodzaje płatności?

Zamówienie możesz opłacić w następujący sposób:

  • przelew natychmiastowy
  • karty płatnicze
  • Google Pay
  • BLIK
  • PayPo (Kup teraz, Zapłać za 30 dni)
  • PayPal
  • Klarna
  • pobranie
Czy moje zakupy na stronie Ansin.pl są bezpieczne?

Tak – na stronie sklepu Ansin zainstalowano profesjonalny certyfikat SSL zapewniający poufność przesyłanych informacji oraz ich szyfrowanie.

Czy mogę opłacić zamówienie w innej walucie niż PLN?

Możesz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym na nasze konto w walucie EUR lub USD. Jeśli zależy Ci na opłaceniu zamówienia w innej walucie, skontaktuj się z nami. Jeśli nie masz konta w walucie PLN i nie chcesz ponosić dodatkowych kosztów związanych z przewalutowaniem, to mamy dla Ciebie dwie możliwości:

  • płatność poprzez PayPal,
  • płatność przelewem tradycyjnym na nasze konto EUR lub USD (w takiej sytuacji zrealizuj zamówienie bez jego opłacania, a następnie skontaktuj się z nami).
Czy mogę zmienić formę płatności?

Tak, prosimy w tym przypadku o kontakt na sklep@ansin.pl.

Nie udało mi się opłacić zamówienia. Co mogę zrobić?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało opłacone i nie masz linku do ponownej płatności, skontaktuj się z nami. Przekażemy Ci dalsze instrukcje. Możesz też zrealizować nowe zamówienie, a my to nieopłacone anulujemy.

wysyłka

Jak zmienić dane dostawy po złożeniu zamówienia?

Jeżeli chcesz zmienić formę lub dane do dostawy, skontaktuj się z nami maliowo: sklep@ansin.pl lub telefonicznie: +48 577 907 444. Nie możemy zmieniać zamówienia, jeśli zostało ono już przekazane kurierowi. Jeżeli paczka wyruszyła z naszego magazynu, nie mamy możliwości dokonania zmiany.

Czy mogę zmienić termin nadania paczki?

Jeżeli chcesz złożyć wcześniej zamówienie, ale wolisz, aby paczka wyruszyła w drogę w późniejszym terminie, to w uwagach do zamówienia podaj, kiedy mamy nadać paczkę. Możesz także skontaktować się z nami mailowo: sklep@ansin.pl lub telefonicznie: +48 577 907 444.

Nie udało mi się odebrać przesyłki. Co dalej?

Jeśli minął termin odbioru paczki lub kurier Cię nie zastał, nie martw się. Paczka wróci do nas, a my wtedy skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić dalsze działania.

Czy mogę zapłacić gotówką/za pobraniem?

Tak, możesz opłacić swoje zamówienie za pobraniem. Wybierz taką opcję przy dostępnych dostawach. Pobrania są u nas realizowane wyłącznie za pośrednictwem kuriera DPD.

Czy jest możliwa wysyłka zagraniczna?

Tak, zamówienie możesz złożyć poprzez naszą stronę i przy metodzie dostawy wybrać kraj, do którego ma zostać wysłana paczka. Jeżeli nie ma go na liście, skontaktuj się z nami – wprowadzimy wtedy zamówienie indywidualne.

Ile będę czekać na wysyłkę?

Jeśli złożysz zamówienie przed godziną 12:00 w dniu roboczym, to po poprawnej weryfikacji wpłaty Twoje produkty powinny zostać odebrane tego samego dnia. Jeżeli zamówienie zostanie złożone nieco później, a zależy Ci na szybkiej przesyłce – skontaktuj się z nami. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby nadać do Ciebie paczkę jak najszybciej.

Jaki jest koszt i opcje wysyłki?

Koszt zależy od formy wybranej wysyłki. Jeśli złożysz zamówienie za ponad 400 PLN, to otrzymasz darmową dostawę na terenie Polski. W sklepie możliwe są następujące opcje dostawy:

  • ORLEN paczka: 16 PLN,
  • Paczkomaty InPost: 16 PLN,
  • Kurier DPD: 18 PLN,
  • W przypadku zamówień za pobraniem za mniej niż 400 PLN koszty przesyłki zwiększają się o 3 PLN.
Czy mogę odebrać produkt osobiście?

W związku z tym, że nasz główny oddział magazynowy mieści się poza Krakowem, nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej. Jeśli zależy Ci na możliwie najszybszej dostawie, polecamy wybór opcji przesyłki kurierskiej – Kurier DPD lub paczkomaty InPost.

zamówienia

Czy mogę wprowadzić zmiany do zamówienia?

Nie – ze względu na procesy logistyczne tego typu zmiany są niemożliwe. Jeśli chcesz dokonać zmian, złóż nowe zamówienie, a poprzednie anuluj lub odeślij po odbiorze.

Jak mogę wykorzystać kod rabatowy?

Na etapie koszyka pojawi się pole do wpisania kodu rabatowego. Wystarczy wpisać go w wyznaczone miejsce, a następnie kliknąć przycisk Zastosuj – rabat naliczy się automatycznie.

Chcę otrzymać bon w formie PDF. Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?

Po opłaceniu zamówienia bon wysyłany jest w formie PDF na maila podanego przy zamówieniu. W tym przypadku nie ma potrzeby wysyłki fizycznej, więc dostawa jest bezpłatna.

Czy mogę kupić bon o innej wartości niż domyślna?

Tak. Po kliknięciu w bon możesz wybrać jedną z dostępnych wartości: 100, 250, 500 lub 1000 zł. Jeśli chcesz zakupić bon na inną kwotę, np. 300 zł – dodaj do koszyka bon 100 zł i zmień w koszyku liczbę sztuk na 3. Otrzymasz wtedy trzy oddzielne kody, które możesz wykorzystać od razu przy zakupie – wpisując je kolejno w polu Kod rabatowy lub karta prezentowa.

Czy paragon jest dołączony do przesyłki?

Z myślą o planecie paragony wysyłamy mailowo – nie dołączamy więc dokumentów do przesyłki. Potwierdzenie zakupu wraz z dokumentem otrzymasz na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia.

Co, jeśli produkt dotarł do mnie z wadą?

Wszystkie produkty przechodzą trzyetapową kontrolę jakości – w szwalni, magazynie i przed wysyłką. Jeśli mimo to coś przeoczyliśmy – bardzo nam przykro. Napisz do nas jak najszybciej, zajmiemy się tym priorytetowo.

zwroty

Do kiedy mogę zgłosić zwrot?

Nasze produkty można zwrócić do 14 dni od daty otrzymania zamówienia.

Czy mogę wymienić produkt na inny model?

Nie realizujemy wymian produktów w ramach jednego zamówienia. W przypadku chęci wymiany na inny model, kolor lub rozmiar – prosimy o dokonanie nowego zamówienia na właściwy produkt, a poprzedni odesłać do nas w ramach zwrotu.

Czy mogę zwrócić różne zamówienia w jednej paczce?

Tak, możesz. Pamiętaj, aby podać numery wszystkich zamówień – w formularzu lub mailowo: zwroty@ansin.pl.

Co, jeśli nie mogę wydrukować formularza?

Nie szkodzi. Korzystając z opcji Wygodne Zwroty – wszystko uzupełnisz online. Jeśli nadajesz paczkę samodzielnie, napisz do nas maila: zwroty@ansin.pl lub dołącz do paczki kartkę z informacją o zwracanych produktach.

W jaki sposób zostanie zwrócona kwota?

Zwrot środków realizujemy tą samą metodą, którą opłacono zamówienie. W przypadku płatności za pobraniem lub przelewem tradycyjnym – prosimy o wpisanie numeru konta bankowego w formularzu zwrotu.

Ile będę czekać na zwrot środków?

Po zaksięgowaniu paczki, wysyłamy potwierdzenie mailowe. Zwrot zwykle trafia na konto w ciągu 1–7 dni roboczych. Z doświadczenia wiemy, że pieniądze pojawiają się zazwyczaj tego samego dnia.

Czy muszę podawać numer konta do zwrotu?

Nie, jeśli zamówienie było opłacone online. Numer konta podaj tylko w przypadku zamówień za pobraniem lub przelewem tradycyjnym.

Czy produkty muszę wysłać w oryginalnych pudełkach?

Nie musisz. Zależy nam, by produkty były odpowiednio zabezpieczone. Jeśli jednak masz pomysł na ponowne wykorzystanie pudełka – świetnie. Jeśli nie – odeślij je nam, a my damy mu drugie życie w duchu less waste.

Czy mogę dokonać zwrotu przez paczkomat?

Tak, możesz zrobić to za pomocą opcji Wygodne zwroty lub poprzez indywidualne nadanie paczki InPost. Ważne – nie odbieramy przesyłek z punktów ani paczkomatów, dlatego przesyłka musi trafić bezpośrednio na poniższy adres magazynu:

IMKER Logistyka
ul. Szczebrzeska 55a
22-400 Zamość
tel. +48 530 101 026

Kto pokrywa koszt przesyłki zwrotnej?

Koszty związane z nadaniem paczki pozostają po Twojej stronie.

REKLAMACJE

Jak mogę zgłosić reklamację?

Jeśli produkt ANSIN nie spełnił Twoich oczekiwań lub pojawiła się wada – daj nam znać. Możesz to zrobić mailowo, telefonicznie lub pisemnie. Aby przyspieszyć proces, proponujemy kontakt mailowo wraz ze zdjęciami uszkodzonego produktu.

Ile mam czasu na reklamację?

Masz na to 2 lata od dnia otrzymania produktu.

Kiedy otrzymam odpowiedź na moją reklamację?

Maksymalny czas odpowiedzi to 14 dni – zazwyczaj jednak wracamy z informacją w ciągu 24 godzin.

Czy potrzebuję numeru zamówienia lub faktury?

Nie musisz mieć faktury. Będziemy wdzięczni, jeśli w zgłoszeniu podasz numer zamówienia i nazwę produktu. Ułatwi to i przyspieszy cały proces. Nie znasz numeru zamówienia? Podaj inne dane, które pomogą nam odnaleźć zakup – np. mail, imię i nazwisko lub numer telefonu.

inne

Jak mogę zapisać się do newslettera?

Aby zapisać się do newslettera, kliknij tutaj. Znajduje się tam pole do zapisu. Dzięki temu zyskasz wcześniejszy dostęp do nowości i materiałów edukacyjnych, dowiesz się wcześniej o planowanych zniżkach, a także otrzymasz kody rabatowe – w pierwszej kolejności.

Nie masz linku potwierdzającego zapis do newslettera? Być może mail wpadł do innego folderu (np. spam) lub pojawił się błąd systemu. Czasami technologia nas zawodzi – przepraszamy. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami, a dokonamy ręcznie zapisu do newslettera oraz podeślemy Ci niezbędne materiały wraz z kodem zniżkowym.

Gdzie znajdę więcej edukacyjnych treści?

Sprawdź naszą zakładkę WIEDZA, gdzie znajdziesz darmowe szkolenia wideo, webinary i ebooki. Treści są tworzone przez profesjonalistów i pomagają budować świadomą garderobę.

Czy istnieje dedykowana grupa na Facebook'u dla Waszych klientów?

Tak, prowadzimy zamkniętą grupę na FB, gdzie prężnie rozwija się Ansinowa społeczność. Wspólnie z naszymi klientkami tworzymy miejsce, gdzie dzielimy się na bieżąco wiedzą, nowościami, doświadczeniem oraz kulisami naszej pracy. Znajdziesz tam wiele modowych dyskusji, inspiracji oraz ciekawostek z zakresu budowania minimalistycznej garderoby. Jeśli chcesz dołączyć – wejdź tutaj i kliknij przycisk: Dołącz do grupy.

kontakt

Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas. Jesteśmy dla Ciebie dostępni mailowo: sklep@ansin.pl oraz telefonicznie: +48 577 907 444.