Jeżeli produkt ANSIN ma wadę lub powstała ona podczas użytkowania, skontaktuj się z nami – postępując zgodnie z poniższymi krokami:
Możesz to zrobić w najbardziej wygodny dla Ciebie sposób:
Online: sklep@ansin.pl
Telefonicznie: +48 12 383 25 88
Pisemnie: YZEE Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 28/6, 31-111 Kraków.
Poza opisem wady, podaj nam dodatkowo numer zamówienia oraz nazwę reklamowanego produktu.
Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia zapoznamy się z nim wspólnie z zespołem. Na naszym pokładzie jest także technolog odzieży, który swoim profesjonalnym okiem przyjrzy się Twojej sprawie. Po dokładnej analizie wrócimy do Ciebie z informacją oraz propozycją rozwiązań.
...Z MYŚLĄ O NASZEJ PLANECIE
Zachęcamy do zgłaszania reklamacji mailowo, bez drukowania formularza.
NAJCZEŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Możesz to zrobić mailowo, telefonicznie lub pisemnie.
Masz na to 2 lata od dnia otrzymania produktu.
Maksymalny czas odpowiedzi to 14 dni – zazwyczaj jednak wracamy z informacją w ciągu 24 godzin.
Każde zgłoszenie analizujemy uważnie – z udziałem naszej technolożki, a w razie potrzeby także z zespołami ze szwalni i producentami dzianin. Dzięki temu możemy określić przyczynę problemu i znaleźć najlepsze rozwiązanie. Wspólnie zadbamy o to, by wszystko zostało rozwiązane w możliwie najlepszy sposób.
Nie musisz mieć faktury. Jednak będziemy wdzięczni, jeśli w zgłoszeniu podasz numer zamówienia i nazwę produktu. Ułatwi i przyspieszy to cały proces. Nie znasz numeru zamówienia? Podaj inne dane, które pomogą nam odnaleźć zakup – np. mail, imię i nazwisko lub numer telefonu.