Reklamacje

Jeżeli produkt ANSIN ma wadę lub powstała ona podczas użytkowania, skontaktuj się z nami – postępując zgodnie z poniższymi krokami: 

1. POINFORMUJ NAS O REKLAMACJI

Możesz to zrobić w najbardziej wygodny dla Ciebie sposób:

Online: sklep@ansin.pl
Telefonicznie: +48 12 383 25 88
Pisemnie: YZEE Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 28/6, 31-111 Kraków.

WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI
2. PRZEŚLIJ NAM INFORMACJE O WADZIE PRODUKTU

Poza opisem wady, podaj nam dodatkowo numer zamówienia oraz nazwę reklamowanego produktu.

3. POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia zapoznamy się z nim wspólnie z zespołem. Na naszym pokładzie jest także technolog odzieży, który swoim profesjonalnym okiem przyjrzy się Twojej sprawie. Po dokładnej analizie wrócimy do Ciebie z informacją oraz propozycją rozwiązań.

...Z MYŚLĄ O NASZEJ PLANECIE
Zachęcamy do zgłaszania reklamacji mailowo, bez drukowania formularza.

NAJCZEŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jak mogę zgłosić reklamację?

Możesz to zrobić mailowo, telefonicznie lub pisemnie.

Ile mam czasu na reklamację?

Masz na to 2 lata od dnia otrzymania produktu.

Kiedy otrzymam odpowiedź na moją reklamację?

Maksymalny czas odpowiedzi to 14 dni – zazwyczaj jednak wracamy z informacją w ciągu 24 godzin.

Jak przebiega proces reklamacji?

Każde zgłoszenie analizujemy uważnie – z udziałem naszej technolożki, a w razie potrzeby także z zespołami ze szwalni i producentami dzianin. Dzięki temu możemy określić przyczynę problemu i znaleźć najlepsze rozwiązanie. Wspólnie zadbamy o to, by wszystko zostało rozwiązane w możliwie najlepszy sposób.

Czy potrzebuję numeru zamówienia lub faktury?

Nie musisz mieć faktury. Jednak będziemy wdzięczni, jeśli w zgłoszeniu podasz numer zamówienia i nazwę produktu. Ułatwi i przyspieszy to cały proces. Nie znasz numeru zamówienia? Podaj inne dane, które pomogą nam odnaleźć zakup – np. mail, imię i nazwisko lub numer telefonu.