BARDZO NAM PRZYKRO, JEŚLI PRODUKT ANSIN NIE SPEŁNIA TWOICH OCZEKIWAŃ :(
Jeśli Twój produkt posiada wady, skontaktuj się z nami postępując zgodnie z poniższymi krokami:
Możesz to zrobić w najbardziej wygodny dla Ciebie sposób:
• mailowo: [email protected],
• telefonicznie: + 48 577 907 444,
• pisemnie na adres: YZEE Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 28/6, 31-111 Kraków.
• numer zamówienia
• nazwę reklamowanego produktu
• informacje o powstałej wadzie
Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia wspólnie z zespołem się z nim zapoznamy. Na naszym pokładzie jest także technolog odzieżowy, który swoim profesjonalnym okiem przyjrzy się Twojej sprawie. Po dokładnej analizie wrócimy do Ciebie z informacjami oraz propozycją rozwiązań.
Zachęcamy do zgłaszania reklamacji mailowo, bez drukowania formularza
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA: