ANSIN •  odzież Premium Basic • certyfikowane materiały • szyjemy lokalnie
Reklamacje

 

BARDZO NAM PRZYKRO, JEŚLI PRODUKT ANSIN NIE SPEŁNIA TWOICH OCZEKIWAŃ :(

Jeśli Twój produkt posiada wady, skontaktuj się z nami postępując zgodnie z poniższymi krokami: 

 

1 POINFORMUJ NAS O REKLAMACJI

Możesz to zrobić w najbardziej wygodny dla Ciebie sposób:

• mailowo: [email protected],
• telefonicznie: + 48 577 907 444,
• pisemnie na adres: YZEE Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 28/6, 31-111 Kraków.

Wzór formularza reklamacji 

2 PRZEŚLIJ NAM INFORMACJE O WADZIE PRODUKTU

• numer zamówienia
• nazwę reklamowanego produktu
• informacje o powstałej wadzie

 

3 POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia wspólnie z zespołem się z nim zapoznamy. Na naszym pokładzie jest także technolog odzieżowy, który swoim profesjonalnym okiem przyjrzy się Twojej sprawie. Po dokładnej analizie wrócimy do Ciebie z informacjami oraz propozycją rozwiązań.

Z MYŚLĄ O NASZEJ PLANECIE

Zachęcamy do zgłaszania reklamacji mailowo, bez drukowania formularza 


 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Jak mogę zgłosić reklamację?

Bardzo nam przykro, jeżeli produkt Ansin nie spełnił Twoich oczekiwań odnośnie do jakości. Jeżeli produkt ma wadę lub powstała ona podczas użytkowania, skontaktuj się z nami.
 
Wspólnie z zespołem zapoznamy się z Twoim zgłoszeniem. Na naszym pokładzie jest także technolog odzieżowy, który swoim profesjonalnym okiem przyjrzy się sprawie. Po dokładnej analizie wrócimy do Ciebie z informacjami oraz propozycją rozwiązań.

Ile czasu mam na reklamację produktu?

Do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie, dlatego jeśli coś wydarzyło się z Twoim produktem, daj nam znać. Reklamacje możesz zgłosić do dwóch lat od otrzymania produktu.

Kiedy otrzymam odpowiedź na moją reklamację?

Robimy wszystko co w naszej mocy, aby odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie możliwie jak najszybciej. Czas na naszą odpowiedź wynosi 14 dni, jednak zazwyczaj odpowiadamy w przeciągu 24 godzin od otrzymania wiadomości.

W jaki sposób reklamacje są rozpatrywane?

Każdą sytuację dokładnie analizujemy, omawiamy w zespole oraz korzystamy z porady naszej technolożki. Dodatkowo w razie potrzeby konsultujemy tę kwestię z naszymi specjalistami ze szwalni oraz producentami dzianin. Dzięki temu możemy określić przyczynę powstałej sprawy oraz zaproponować Ci najlepsze rozwiązania.
 
Jeśli wadę da się naprawić, to odsyłamy produkty do naszej szwalni lub dziewiarni. Mamy pewność, że są pod najlepszą opieką osób, które tworzyły dany produkt i posiadają odpowiednie narzędzia i umiejętności, aby ten defekt naprawić.

Czy muszę podać numer zamówienia lub wysłać fakturę?

Jeśli nie pamiętasz numeru zamówienia oraz nie możesz znaleźć faktury, nic nie szkodzi. Możesz podać nam inne informacje, które pomogą nam w odszukaniu Twojego zamówienia. Może być to adres mailowy, imię i nazwisko czy też numer telefonu. Nie musisz przesyłać nam dokumentu zakupu.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium