ANSIN •  odzież Premium Basic • certyfikowane materiały • szyjemy lokalnie
Zwroty i wymiany
RAZEM BĄDZMY LESS WASTE!

Nasze opakowania są przystosowane do ponownej wysyłki. Jeżeli trafi do nas nieuszkodzone, będziemy mogli je wykorzystać jeszcze raz!

 

 

Jeśli nie widzisz powyżej usługi Wygodne Zwroty kliknij w link poniżej:
  WYGODNE ZWROTY ANSIN

 

WYMIEŃ LUB ZWRÓĆ PRODUKTY ANSIN SAMODZIELNIE:

Jeśli chcesz wysłać do nas produkty samodzielnie, prosimy postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: 

 

1 POINFORMUJ NAS O ZWROCIE BĄDŹ WYMIANIE

Możesz to zrobić na kilka sposobów: wydrukuj formularz i załącz go do przesyłki - możesz także napisać informacje na kartce, prześlij nam informację mailowo na adres: [email protected] 
Z pożytkiem dla planety, do czego zachęcamy!

2 SPRAWDŹ PRODUKTY I ODEŚLIJ JE BEZPOŚREDNIO NA ADRES NASZEGO ODDZIAŁU MAGAZYNOWEGO ANSIN

IMKER Logistyka, ul. Szczebrzeska 55a
22-400 Zamość, tel. +48 530 101 026

Prosimy, odeślij nam produkty wcześniej nieużywane. Zwróć uwagę na zapachy (np. perfumy), zabrudzenia (np. ślady makijażu, kremu, antyperspirantu), uszkodzenia materiału.

3 POCZEKAJ NA ZWROT PIENIĘDZY LUB WYMIANĘ PRODUKTU

Zrobimy wszystko aby wymienione produkty lub zwrot pieniędzy trafiły do Ciebie jak najszybciej! Po otrzymaniu przesyłki zabieramy się za sprawdzenie produktów, a następnie dajemy Ci znać o postępach.

  WZÓR FORMULARZA ZWROTU

 WZÓR FORMULARZA WYMIANY

 


 

ZASADY OGÓLNE:

👉Na zwrot lub wymianę produktu masz 14 dni od momentu otrzymania paczki.

👉Koszt nadania paczki do nas pozostaje po Twojej stronie.

👉W przypadku wymiany płacisz jedynie za przesyłkę wysłaną do nas - my płacimy za wysyłkę produktu do Ciebie.

👉W przypadku zamówień realizowanych za granicę umożliwiamy zwrot produktu, natomiast w celu dokonania wymiany prosimy o odesłanie produktu do nas i złożenie zamówienia raz jeszcze.

👉Zadbaj o to, aby wysyłać do nas produkty nienoszące śladów użytkowania.

👉Jeśli produkt będzie posiadał znaki świadczące o tym, że nie jest on nowy, to będziemy się z Tobą kontaktować.

👉Przesyłkę możesz nadać w dogodny dla Ciebie sposób. Zwróć uwagę, aby nadać ją bezpośrednio na adres naszego magazynu. Nie mamy możliwości aby odebrać przesyłki z punktów odbioru.  

Pojawiają się u Ciebie dodatkowe pytania? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - skontaktuj się z nami!

 


 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Do kiedy mogę zgłosić zwrot?

Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji z zakupu, dlatego chcemy dać Ci czas na zastanowienie. Właśnie dlatego nasze produkty można zwrócić lub wymienić w terminie do 14 dni od daty otrzymania zamówienia.

Nie mogę wysłać przesyłki w obowiązującym terminie zwrotów do 14 dni. Czy mimo wszystko mogę zwrócić produkty?

Jeśli nie możesz wysłać paczki w terminie 14 dni od momentu otrzymania zamówienia, to napisz do nas wcześniej w tej sprawie. Ważne, aby chęć zwrotu lub wymiany została zgłoszona w przeciągu 14 dni od otrzymania paczki. Z pewnością znajdziemy dla Ciebie rozwiązanie!

Czy mogę wysłać zwrot i wymianę w jednej paczce?

Jeśli część produktów chcesz zwrócić, a część – wymienić, to możesz zapakować je do jednej paczki. Wystarczy, że w formularzu lub mailowo dasz nam znać, które produkty chcesz wymienić, a które – zwrócić.
 
Takie rozwiązanie jest nie tylko ekonomiczne (za przesyłkę płacisz tylko raz), lecz także pożyteczne dla naszej planety.

Czy mogę zwrócić w jednej paczce różne zamówienia?

Możesz odesłać do nas kilka zamówień w jednej paczce. Pamiętaj, aby zamieścić w formularzu numery tych zamówień lub napisać nam o nich mailowo.

Co, jeśli nie mogę wydrukować formularza?

Nie musisz dołączać formularza w przypadku zwrotu produktów za pomocą opcji Wygodne zwroty. Wszystkie informacje uzupełniasz online w momencie nadawania zwrotów.
 
Jeżeli przesyłkę nadajesz samodzielnie (u kuriera lub na poczcie) i nie możesz wydrukować formularza, to poinformuj nas mailowo o zwrocie lub wymianie. Wystarczy, że wyślesz wiadomość na adres mailowy: [email protected]. Jeśli byłoby to dla Ciebie wygodniejsze, to możesz też napisać na kartce informacje o zwracanych lub wymienianych produktach i dołączyć ją do paczki.

Czy mogę wymienić produkt na inny model?

Wymiany możesz dokonać w ramach tego samego produktu oraz w tej samej cenie. Możesz więc wymienić produkt na inny kolor lub rozmiar. Wymiana na inny model nie jest możliwa - w takiej sytuacji zwróć produkt i dokonaj nowego zamówienia.
 
Wymiany dotyczą wszystkich zamówień realizowanych na terenie Polski. Wymianie nie podlegają zamówienia z zagranicy.

W jaki sposób zostanie zwrócona kwota?

Zwrotu pieniędzy dokonujemy w ten sam sposób, w jaki zostało opłacone zamówienie. Kwotę przesyłamy na ten sam numer konta. Wyjątkiem są sytuacje, gdy ustalisz z nami inny sposób zwrotu.
 
Jeżeli płatność była za pobraniem, to zwrot zostanie zlecony na podany przez Ciebie w formularzu zwrotu numer konta.

Ile będę czekać na zwrot środków?

Po zleceniu zwrotu dostaniesz od nas mailowe potwierdzenie. W zależności od wybranej metody płatności, kwota powinna pojawić się na Twoim koncie do siedmiu dni roboczych. Z doświadczenia wiemy, że zazwyczaj zwroty pojawiają się tego samego dnia.

Czy muszę podawać numer konta do zwrotu?

Jeśli zamówienie było opłacone przez Internet, to nie trzeba podawać numeru konta. Ważne, aby podać go, jeśli płatności za zamówienie dokonano za pobraniem. Dzięki temu będziemy mogli zwrócić pieniądze za Twoje zamówienie

Czy produkty muszę wysłać w oryginalnych pudełkach?

Z doświadczenia wiemy, że nasze pudełka służą Wam i wykorzystujecie je na różne sposoby! Nie musisz odsyłać do nas produktów w oryginalnych pudełkach. Jeśli masz pomysł na jego wykorzystanie i czujesz, że Ci się przyda, możesz odesłać do nas towar w innym opakowaniu.
 
Ważne, aby produkty były zabezpieczone na czas transportu. Jeśli nie masz pomysłu na wykorzystanie pudełka, odeślij go nam. Obiecujemy, że się nim zaopiekujemy 🙂 Będziemy mogli wykorzystać je do wysyłki naszych produktów i w duchu less waste dać mu drugie życie.

Czy mogę dokonać zwrotu do Paczkomatu?

Tak, zwrot możesz nadać do paczkomatu za pomocą opcji Wygodne zwroty lub poprzez indywidualne nadanie paczki InPost.
 
Ważne, aby zwroty i wymiany wysłać bezpośrednio na adres naszego magazynu. Obecnie nie mamy możliwości, aby odbierać paczki z punktów odbioru oraz paczkomatów. Jeżeli chcesz nadać przesyłkę w paczkomacie, to możesz skorzystać z opcji nadania paczkomat → kurier.
 
Paczkę nadaj bezpośrednio na adres:
 
IMKER Logistyka
ul. Szczebrzeska 55a
22-400 Zamość
tel. +48 530 101 026

Czy koszty przesyłki są po mojej stronie?

Koszty związane z nadaniem paczki do nas pozostają po Twojej stronie. W przypadku wymiany opłacasz jedynie paczkę, którą wysyłasz do nas, natomiast nadanie produktu wymienionego do Ciebie wysyłamy na nasz koszt.

Czy przy wymianie rabat zostaje zachowany?

Oczywiście! Jeśli w Twoim zamówieniu była wykorzystana zniżka, to w momencie wymiany obowiązuje ona na wymieniane produkty.

Produkt dotarł z wadą. Co mogę zrobić?

Nasze produkty przechodzą trzyetapową kontrolę jakości. W pierwszej kolejności odbywa się ona w naszej szwalni. Gdy produkty dotrą do magazynu, nasz zespół sprawdza je ponownie, aby wyłapać wszystkie ewentualne wady. W trzecim etapie produkt kontrolujemy także bezpośrednio przed wysyłką.
 
Przepraszamy, jeżeli nie wychwyciliśmy wady w Twoim egzemplarzu. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami możliwie jak najszybciej, abyśmy mogli zareagować i rozwiązać całą sytuację.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium