ANSIN •  odzież Premium Basic • certyfikowane materiały • szyjemy lokalnie
Pytania i odpowiedzi
  • O produktach
  • Płatności i bezpieczeństwo
  • O wysyłce
  • Zamówienia
  • Zwroty i wymiany
  • Reklamacje
  • Opinie
  • Wiedza
  • Kontakt
 

ZNAJDŹ ODPOWIEDZI NA NAJWAŻNIEJSZE PYTANIA.

Nasuwają Ci się jakieś pytania na temat naszych działań? Może chcesz się dowiedzieć więcej o produktach lub realizacji zamówień w naszym sklepie?
 
Nie musisz się już więcej zastanawiać! Poniżej przygotowaliśmy dla Ciebie zestaw najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Znajdziesz tam zdecydowanie więcej niż standardowe zagadnienia. W Twoje ręce przekazujemy zbiór wiedzy o naszych działaniach, dzięki czemu zakupy w Ansin nie pozostawią przed Tobą tajemnic.
 
Jeśli chcesz się z nami skontaktować, to jesteśmy dla Ciebie dostępni:

👉  mailowo: [email protected]
👉  telefonicznie: +48 577 907 444

O produktach

Jak pakujemy produkt?

Wyznajemy zasadę less waste, dlatego zrezygnowaliśmy z jakichkolwiek nieekologicznych form pakowania produktu. Produkty Ansin wysyłamy w solidnych, kompaktowych kartonowych pudełkach lub w foliopakach. Te drugie wykonano z przetwarzanej skrobi, dlatego są w pełni biodegradowalne. Każde zamówienie dodatkowo zabezpieczamy zewnętrznym kartonowym opakowaniem, tak aby przesyłka dotarła do Ciebie w nienaruszonym stanie. Całość zaklejamy papierową taśmą.
 
🎥 Jeśli chcesz zobaczyć, jak nasz zespół przygotowuje paczki do wysyłki - kliknij tutaj aby obejrzeć filmik z naszego magazynu
 

Gdzie szyjemy koszulki?

Nasza marka działa w duchu slow fashion. Długo testujemy nasze produkty, aby w pełni spełnić oczekiwania naszych Klientów. Szycie odzieży Ansin zlecamy polskim szwalniom i dziewiarniom, a tym samym wspieramy polski rynek odzieżowy. Miejsca, z którymi współpracujemy znajdują się w Małopolsce, na Mazowszu i Podkarpaciu oraz w Łodzi.

Jak najlepiej dobrać rozmiar?

W opisie każdego z naszych produktów znajduje się tabela z wymiarami. Jako dodatkową podpowiedź w niektórych produktach dodaliśmy filmiki, jak stylizować nasze produkty i jaki rozmiar wybrać. Zachęcamy do zapoznania się przed zakupami.
 
W pytaniu poniżej pokazujemy, w jaki sposób odczytywać wymiary. W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem: [email protected]

Jak odczytywać wymiary produktu w tabeli rozmiarowej na stronie?

Niektóre z naszych produktów wykonane są z elastycznego materiału. W takich sytuacjach podajemy przedziały wymiarów. Pierwsza liczba (zaznaczona na czerwono) określa wymiar produktu mierzonego na płasko, drugi wymiar zaś (zaznaczony na zielono) – maksymalny stopień rozciągnięcia materiału.
 

Jak porównać kolory?

Jeśli nie wiesz, który kolor wybrać, zajrzyj do opisu produktu. Znajdziesz tam więcej informacji na ten temat. W większości produktów znajduje się też specjalny sondaż, w którym posiadacze danego modelu określają, czy dana barwa jest chłodna, neutralna czy ciepła. Jeżeli chcesz sprawdzić dokładniej odcień produktu, to napisz do nas na [email protected]. Opowiemy dokładnie o każdym odcieniu, który Cię interesuje, a w razie potrzeby prześlemy porównawcze zdjęcia.
 

Jak pielęgnować produkty?

Aby nasze produkty służyły Ci jak najdłużej, dbaj o nie zgodnie z zaleceniami na metce. Informacje dotyczące pielęgnacji produktów możesz znaleźć także na naszej stronie. Każdy z materiałów – w zależności od rodzaju – wymaga innej pielęgnacji.
 
Mamy kilka trików, które pomogą Ci w zapewnieniu produktom długiego życia:
 
👉 Unikaj mocnego wirowania – im większe wirowanie, tym bardziej narażasz mokry materiał na uszkodzenia.
👉 Nie pierz w wysokiej temperaturze. Jeśli sytuacja tego nie wymaga, staraj się wybierać możliwie jak najniższą temperaturę.
👉 Nie pierz produktów z ręcznikami, jeansami oraz innymi twardymi i szorstkimi materiałami.
👉 Unikaj suszenia w suszarce bębnowej. Co prawda niektóre produkty można w niej suszyć, ale takie działanie osłabia materiał. Jeśli nie musisz, to susz ubrania w tradycyjny sposób. Przykładem materiału, który nie lubi się z suszarką, jest mikromodal.
👉 Jeśli masz możliwość, to susz nasze produkty na płasko. Nie naciągają się wtedy pod swoim ciężarem ani nie odbija się na ich materiale sznurek lub drążek od suszarki.
👉 Nie susz produktów na pełnym słońcu - działanie mocnych promieni słonecznych osłabia materiał i może powodować jego wyblaknięcie.
👉 Po praniu strzepnij ubranie oraz rozprostuj, aby materiał suszył się bez zagnieceń. Dzięki temu produkty nie będą mocno pomięte, a niektóre nawet nie będą wymagały prasowania.

Jeśli potrzebujesz dokładnych wskazówek, skontaktuj się z nami.

Jak zapisać się do powiadomień o dostępności produktu?

Aby zapisać się do powiadomień o dostępności produktu, wystarczy wybrać interesujący Cię rozmiar. Wtedy pojawi się pole z miejscem na adres e-mail. Uzupełnij to pole i kliknij Zapisz. Dzięki temu w pierwszej kolejności otrzymasz informację, że produkt jest dostępny.
 
Możesz także skontaktować się z nami w sprawie produktu, którego obecnie nie ma na naszej stronie. Sprawdzimy orientacyjną datę jego powrotu i będziemy mogli zapisać Cię na naszą dodatkową listę. Damy Ci znać mailowo, gdy produkt będzie znów dostępny.

Czy materiały posiadają certyfikaty?

Tak, nasze materiały posiadają certyfikaty OEKO-TEX® Standard 100, a dodatkowo większość produktów ma także certyfikat Lenzing oraz WOOLMARK (dotyczy produktów wełnianych). Dokładne informacje o certyfikatach znajdziesz w informacjach o składzie każdego z produktów.

Płatności i bezpieczeństwo

Czy za zakup mogę otrzymać fakturę?

Tak, robiąc zakupy w naszym sklepie, możesz otrzymać fakturę. Przy składaniu zamówienia zaznacz pole firma i uzupełnij niezbędne dane. Faktura zostanie wystawiona po opłaceniu zamówienia. Znajdziesz ją na swoim mailu podanym przy składaniu zamówienia.

Jakie są dostępne rodzaje płatności?

Zamówienie możesz opłacić w następujący sposób:
  • przelew natychmiastowy,
  • karty płatnicze,
  • Google Pay,
  • BLIK,
  • PayPo (Kup teraz, Zapłać za 30 dni),
  • PayPal,
  • pobranie.

Czy moje zakupy na stronie Anisn.pl są bezpieczne?

Na stronie sklepu Ansin zainstalowano profesjonalny certyfikat SSL zapewniający poufność przesyłanych informacji oraz ich szyfrowanie. Możesz czuć się u nas bezpiecznie.

Czy mogę opłacić zamówienie w innej walucie niż PLN?

Możesz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym na nasze konto w walucie EUR lub USD. Jeśli zależy Ci na opłaceniu zamówienia w innej walucie, skontaktuj się z nami.

Czy mogę zmienić formę płatności?

Formę płatności możesz zmienić poprzez link do płatności wysłany do Ciebie z platformy Blue Media.
 
W przypadku wybrania opcji Za pobraniem skontaktuj się z nami, zanim nadamy paczkę. Po odebraniu przesyłki przez kuriera nie mamy możliwości zmiany formy płatności.

W opcjach płatności nie wyświetla się mój bank. Co mam zrobić?

Jeżeli w momencie przejścia do płatności, nie ma Twojego banku, wybierz opcję Przelew natychmiastowy oraz kliknij w pole Wybierz Twój bank. Powinno pojawić się pole z wyborem banku – przesuń na sam dół i wybierz opcję Mam konto w innym banku. W kolejnym kroku otrzymasz informacje do przelewu. Upewnij się, że tytuł transakcji jest poprawny.

Nie udało mi się opłacić zamówienia. Co mogę zrobić?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało opłacone i nie masz linku do ponownej płatności, skontaktuj się z nami. Przekażemy Ci dalsze instrukcje.
 
Możesz też zrealizować nowe zamówienie, a my to nieopłacone anulujemy.

O wysyłce

Jak zmienić dane dostawy po złożeniu zamówienia?

Jeżeli chcesz zmienić formę lub dane do dostawy, skontaktuj się z nami mailowo: [email protected] lub telefonicznie +48 577 907 444.
 
Nie możemy zmieniać zamówienia, jeśli zostało ono już przekazane kurierowi. Jeżeli paczka wyruszyła już z naszego magazynu, nie mamy możliwości dokonania zmiany.

Czy mogę zmienić termin nadania paczki?

Jeżeli chcesz złożyć wcześniej zamówienie, ale wolisz, aby paczka wyruszyła w drogę w późniejszym terminie, to w uwagach do zamówienia podaj, kiedy mamy nadać paczkę.
 
Możesz także skontaktować się z nami mailowo: [email protected] lub telefonicznie +48 577 907 444.

Nie udało mi się odebrać przesyłki. Co dalej?

Jeśli minął termin odbioru paczki lub kurier Cię nie zastał, nie martw się na zapas. Paczka wróci do nas i wtedy skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić dalsze działania.

Czy mogę zapłacić gotówką/za pobraniem?

Tak, możesz opłacić swoje zamówienie za pobraniem. Taką opcję wybierz przy dostępnych opcjach dostawy: Paczkomat, Pocztex 2.0, kurier DPD. Przy wyborze metody płatności kliknij Pobranie.
 

Mam konto w innym banku. Jak dokonać wpłaty?

Jeśli w momencie przejścia do płatności nie ma Twojego banku, to wybierz Przelew natychmiastowy i kliknij Wybierz Twój bank. Pojawi się pole z wyborem banku – przesuń na sam dół i wybierz opcję Mam konto w innym banku. W kolejnym kroku otrzymasz informacje do przelewu. Upewnij się, że tytuł transakcji jest poprawny.

Mam konto w innej walucie. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Jeśli nie masz konta w walucie PLN i nie chcesz ponosić dodatkowych kosztów związanych z przewalutowaniem, to mamy dla Ciebie takie możliwości:
  • płatność poprzez PayPal,
  • płatność przelewem tradycyjnym na nasze konto EUR lub USD (w takiej sytuacji zrealizuj zamówienie bez jego opłacania, a następnie skontaktuj się z nami).

Jak zamówić za granicę?

Zamówienie możesz złożyć poprzez stronę Ansin i przy metodzie dostawy wybrać kraj, do którego ma zostać wysłana paczka. Jeżeli nie ma go na liście, skontaktuj się z nami. Wprowadzimy wtedy indywidualne zamówienie.

Ile będę czekać na wysyłkę?

Jeśli złożysz zamówienie przed godziną 12 w dni robocze, to po poprawnej weryfikacji wpłaty Twoje produkty zostaną odebrane przez kuriera tego samego dnia!
 
Jeżeli zamówienie zostanie złożone nieco później, a zależy Ci na szybkiej przesyłce, skontaktuj się z nami. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby nadać do Ciebie paczkę jak najszybciej

Jaki jest koszt i opcje wysyłki?

Koszt zależy od formy wybranej wysyłki. Jeśli złożysz zamówienie za ponad 250 PLN, to otrzymasz darmową dostawę na terenie Polski.
 
W sklepie możliwe są następujące opcje dostawy:
  • ORLEN paczka: 14 PLN,
  • Paczkomaty InPost: 15 PLN,
  • Pocztex 2.0: 15 PLN,
  • Kurier DPD: 18 PLN,
  • Odbiór w punkcie: 14 PLN.

W przypadku zamówień za pobraniem za mniej niż 250 PLN koszty przesyłki zwiększają się o 3 PLN.

Czy mogę odebrać produkt osobiście?

W związku z tym, że nasz główny oddział magazynowy mieści się poza Krakowem, nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej. Jeśli zależy Ci na możliwie najszybszej dostawie, polecamy wybór opcji przesyłki kurierskiej – Kurier DPD lub paczkomaty InPost.

Zamówienia

Jak kupić taniej?

Od czasu do czasu organizujemy promocje w naszym sklepie. Aby być na bieżąco i korzystać z jeszcze większych rabatów, zapisz się do naszego newslettera lub dołącz do naszej grupy na Facebooku. Obiecujemy same merytoryczne treści i zero spamu! A o wszelkich promocjach dowiesz się jako pierwszy 😉
 
Dodatkowo przy zapisie do newslettera otrzymasz 5% rabatu na pierwsze zakupy w naszym sklepie oraz dostęp do e-booka o szafie kapsułowej.
 
O promocjach informujemy również na naszych social mediach, więc… obserwuj nas!
 

Nie udało mi się opłacić zamówienia. Co dalej?

Jeśli płatność nie przeszła poprawnie, nie przejmuj się na zapas, na pewno Ci pomożemy!
 
Możesz zrealizować nowe zamówienie lub skontaktować się z nami. Szczegółowo sprawdzamy zamówienia w naszym sklepie. Jeśli widzimy, że nie zostało ono poprawnie zrealizowane, to kontaktujemy się w tej sprawie mailowo.

Czy mogę wprowadzić zmiany do zamówienia?

Robiąc zakupy w naszym sklepie, otrzymujesz na bieżąco mailowe potwierdzenie razem z bieżącym statusem swojego zamówienia. Jeżeli chcesz edytować swoje zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej mailowo lub telefonicznie. Zrobimy co w naszej mocy, aby Ci pomóc. Po zmianie statusu na Wysłane nie możemy już wprowadzić zmian w Twoim zamówieniu. Status ten oznacza, że kurier już odebrał od nas paczkę i wyruszyła w drogę do Ciebie.

Produkt, który mnie interesuje, nie jest obecnie dostępny. Co dalej?

Systematycznie uzupełniamy dostępność naszych produktów. Jeżeli produkt, który Cię zainteresował, nie jest w danej chwili dostępny, proponujemy skorzystać z opcji Powiadom o dostępności. Podając swojego maila, otrzymasz automatycznie powiadomienie o możliwości zakupu, gdy tylko produkt pojawi się ponownie w sprzedaży.

Jak mogę wykorzystać kod rabatowy?

Pole na kod rabatowy pojawia się w koszyku, po prawej stronie, tuż pod czarnym przyciskiem Zamawiam.
 
 
To pole do wpisywania kodu. Po kliknięciu wystarczy wpisać kod oraz zatwierdzić go przyciskiem Zrealizuj. Ważne, aby zgadzała się wielkość liter oraz ewentualne odstępy (spacje).
 
Jeśli w koszyku znajduje się zestaw lub produkt na promocji, pole na kod może być niedostępne. W naszym sklepie promocje się nie łączą. Dlatego system automatycznie „ukrywa” pole z kodem rabatowym.

Dlaczego mój kod nie działa?

Jeśli Twój kod nie działa, to możliwe, że powodem jest któraś z poniższych przyczyn:
  • Kod został już wcześniej wykorzystany.
  • W kodzie pojawił się błąd, np. literówka, dodatkowa spacja lub różnica w wielkości liter.
  • W zamówieniu jest produkt z promocji lub zestaw. W naszym sklepie rabaty się nie łączą.

Jeśli w koszyku znajduje się zestaw/produkt z promocji oraz inny produkt objęty rabatem, a mimo wszystko kod nie działa, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy dla Ciebie rabat ręcznie.

Jak kupić w zestawie?

Aby stworzyć wielopak lub zestaw, możesz skorzystać z naszego kreatora, który znajdziesz bezpośrednio w głównej zakładce na naszej stronie ZESTAWY. Tam znajdziesz wszystkie dostępne opcje dla kobiet i mężczyzn.
 
Jeśli chcesz zobaczyć, jak krok po kroku tworzyć zestaw, to obejrzyj filmik → KLIK

Czym różnią się wielopaki od zestawu?

Wielopaki to produkty tego samego rodzaju, które możesz indywidualnie dobierać w swoich ulubionych kolorach i różnych rozmiarach. Zestawy natomiast to trzy różne produkty wcześniej dobrane przez nasz team, w których również możesz wybrać swój ulubiony kolor oraz dopasować rozmiar.

Jak zakupić bon na kwotę większą niż 50 PLN?

Po kliknięciu w link dodaj bon do koszyka, a następnie wybierz Złóż zamówienie.
 
Bon możesz zakupić na 50 PLN lub wielokrotność tej kwoty. W koszyku, w polu na liczbę sztuk wpisz odpowiednią liczbę, aby końcowa kwota bonu odpowiadała wartości, na którą chcesz go zamówić, np. jeśli chcesz kupić bon za 250 PLN, to wpisz liczbę 5. Następnie wybierz najwygodniejszą dla Ciebie formę dostawy bonu.
 
Jeśli chcesz otrzymać bon w formie online, to dołącz taką informację do komentarza do zamówienia.

Chcę otrzymać bon w formie PDF. Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?

Jeśli chcesz otrzymać bon w formie PDF, to dołącz w komentarzu do zamówienia informację Proszę o wysyłkę PDF. Jeśli nie udało Ci się dołączyć notatki do zamówienia, skontaktuj się z nami, abyśmy wiedzieli, że mamy wysłać Ci bon online.
 
W przypadku bonów wysłanych drogą elektroniczną przysługuje Ci darmowa dostawa:
  • Jeżeli bon opiewa na kwotę 250 PLN lub wyższą, to kwota dostawy nie zostanie naliczona.
  • W przypadku bonów o mniejszej wartości niż 250 PLN dostawa naliczy się automatycznie. Zrealizuj zamówienie wraz z kosztami dostawy, a my zwrócimy Ci kwotę dostawy z powrotem na konto.

Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

Możesz dokonać zakupu bez rejestracji. Wystarczy, że w trakcie realizacji zamówienia wybierzesz opcję Zakupy bez rejestracji.
 
Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie. Dzięki temu masz podgląd wszystkich swoich zamówień i zwrotów, a także sprawdzisz status danego zamówienia oraz dane do wysyłek. Mając konto, możesz dodać produkty do Ulubionych, dzięki czemu będziesz mógł szybko do nich wrócić.

Czy paragon jest dołączony do przesyłki?

Z myślą o naszej planecie paragony wysyłamy w naszym sklepie mailowo. Nie dołączamy więc dokumentów do przesyłki. Potwierdzenie zakupu wraz z dokumentem otrzymasz na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia.

Zwroty i wymiany

Do kiedy mogę zgłosić zwrot?

Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji z zakupu, dlatego chcemy dać Ci czas na zastanowienie. Właśnie dlatego nasze produkty można zwrócić lub wymienić w terminie do 14 dni od daty otrzymania zamówienia.

Nie mogę wysłać przesyłki w obowiązującym terminie zwrotów do 14 dni. Czy mimo wszystko mogę zwrócić produkty?

Jeśli nie możesz wysłać paczki w terminie 14 dni od momentu otrzymania zamówienia, to napisz do nas wcześniej w tej sprawie. Ważne, aby chęć zwrotu lub wymiany została zgłoszona w przeciągu 14 dni od otrzymania paczki. Z pewnością znajdziemy dla Ciebie rozwiązanie!

Czy mogę wysłać zwrot i wymianę w jednej paczce?

Jeśli część produktów chcesz zwrócić, a część – wymienić, to możesz zapakować je do jednej paczki. Wystarczy, że w formularzu lub mailowo dasz nam znać, które produkty chcesz wymienić, a które – zwrócić.
 
Takie rozwiązanie jest nie tylko ekonomiczne (za przesyłkę płacisz tylko raz), lecz także pożyteczne dla naszej planety.

Czy mogę zwrócić w jednej paczce różne zamówienia?

Możesz odesłać do nas kilka zamówień w jednej paczce. Pamiętaj, aby zamieścić w formularzu numery tych zamówień lub napisać nam o nich mailowo.

Co, jeśli nie mogę wydrukować formularza?

Nie musisz dołączać formularza w przypadku zwrotu produktów za pomocą opcji Wygodne zwroty. Wszystkie informacje uzupełniasz online w momencie nadawania zwrotów.
 
Jeżeli przesyłkę nadajesz samodzielnie (u kuriera lub na poczcie) i nie możesz wydrukować formularza, to poinformuj nas mailowo o zwrocie lub wymianie. Wystarczy, że wyślesz wiadomość na adres mailowy: [email protected]. Jeśli byłoby to dla Ciebie wygodniejsze, to możesz też napisać na kartce informacje o zwracanych lub wymienianych produktach i dołączyć ją do paczki.

Czy mogę wymienić produkt na inny model?

Wymiany możesz dokonać w ramach tego samego produktu oraz w tej samej cenie. Możesz więc wymienić produkt na inny kolor lub rozmiar. Wymiana na inny model nie jest możliwa - w takiej sytuacji zwróć produkt i dokonaj nowego zamówienia.
 
Wymiany dotyczą wszystkich zamówień realizowanych na terenie Polski. Wymianie nie podlegają zamówienia z zagranicy.

W jaki sposób zostanie zwrócona kwota?

Zwrotu pieniędzy dokonujemy w ten sam sposób, w jaki zostało opłacone zamówienie. Kwotę przesyłamy na ten sam numer konta. Wyjątkiem są sytuacje, gdy ustalisz z nami inny sposób zwrotu.
 
Jeżeli płatność była za pobraniem, to zwrot zostanie zlecony na podany przez Ciebie w formularzu zwrotu numer konta.

Ile będę czekać na zwrot środków?

Po zleceniu zwrotu dostaniesz od nas mailowe potwierdzenie. W zależności od wybranej metody płatności, kwota powinna pojawić się na Twoim koncie do siedmiu dni roboczych. Z doświadczenia wiemy, że zazwyczaj zwroty pojawiają się tego samego dnia.

Czy muszę podawać numer konta do zwrotu?

Jeśli zamówienie było opłacone przez Internet, to nie trzeba podawać numeru konta. Ważne, aby podać go, jeśli płatności za zamówienie dokonano za pobraniem. Dzięki temu będziemy mogli zwrócić pieniądze za Twoje zamówienie

Czy produkty muszę wysłać w oryginalnych pudełkach?

Z doświadczenia wiemy, że nasze pudełka służą Wam i wykorzystujecie je na różne sposoby! Nie musisz odsyłać do nas produktów w oryginalnych pudełkach. Jeśli masz pomysł na jego wykorzystanie i czujesz, że Ci się przyda, możesz odesłać do nas towar w innym opakowaniu.
 
Ważne, aby produkty były zabezpieczone na czas transportu. Jeśli nie masz pomysłu na wykorzystanie pudełka, odeślij go nam. Obiecujemy, że się nim zaopiekujemy 🙂 Będziemy mogli wykorzystać je do wysyłki naszych produktów i w duchu less waste dać mu drugie życie.

Czy mogę dokonać zwrotu do Paczkomatu?

Tak, zwrot możesz nadać do paczkomatu za pomocą opcji Wygodne zwroty lub poprzez indywidualne nadanie paczki InPost.
 
Ważne, aby zwroty i wymiany wysłać bezpośrednio na adres naszego oddziału magazynowego. Obecnie nie mamy możliwości, aby odbierać paczki z punktów odbioru oraz paczkomatów. Jeżeli chcesz nadać przesyłkę w paczkomacie, to możesz skorzystać z opcji nadania paczkomat → kurier.
 
Paczkę nadaj bezpośrednio na adres:
 
IMKER Logistyka
ul. Szczebrzeska 55a
22-400 Zamość
tel. +48 530 101 026

Czy koszty przesyłki są po mojej stronie?

Koszty związane z nadaniem paczki do nas pozostają po Twojej stronie. W przypadku wymiany opłacasz jedynie paczkę, którą wysyłasz do nas, natomiast nadanie produktu wymienionego do Ciebie wysyłamy na nasz koszt.

Czy przy wymianie rabat zostaje zachowany?

Oczywiście! Jeśli w Twoim zamówieniu była wykorzystana zniżka, to w momencie wymiany obowiązuje ona na wymieniane produkty.

Produkt dotarł z wadą. Co mogę zrobić?

Nasze produkty przechodzą trzyetapową kontrolę jakości. W pierwszej kolejności odbywa się ona w naszej szwalni. Gdy produkty dotrą do magazynu, nasz zespół sprawdza je ponownie, aby wyłapać wszystkie ewentualne wady. W trzecim etapie produkt kontrolujemy także bezpośrednio przed wysyłką.
 
Przepraszamy, jeżeli nie wychwyciliśmy wady w Twoim egzemplarzu. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami możliwie jak najszybciej, abyśmy mogli zareagować i rozwiązać całą sytuację.

Reklamacje

Jak mogę zgłosić reklamację?

Bardzo nam przykro, jeżeli produkt Ansin nie spełnił Twoich oczekiwań odnośnie do jakości. Jeżeli produkt ma wadę lub powstała ona podczas użytkowania, skontaktuj się z nami.
 
Wspólnie z zespołem zapoznamy się z Twoim zgłoszeniem. Na naszym pokładzie jest także technolog odzieżowy, który swoim profesjonalnym okiem przyjrzy się sprawie. Po dokładnej analizie wrócimy do Ciebie z informacjami oraz propozycją rozwiązań.

Ile czasu mam na reklamację produktu?

Do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie, dlatego jeśli coś wydarzyło się z Twoim produktem, daj nam znać. Reklamacje możesz zgłosić do dwóch lat od otrzymania produktu.

Kiedy otrzymam odpowiedź na moją reklamację?

Robimy wszystko co w naszej mocy, aby odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie możliwie jak najszybciej. Czas na naszą odpowiedź wynosi 14 dni, jednak zazwyczaj odpowiadamy w przeciągu 24 godzin od otrzymania wiadomości.

W jaki sposób reklamacje są rozpatrywane?

Każdą sytuację dokładnie analizujemy, omawiamy w zespole oraz korzystamy z porady naszej technolożki. Dodatkowo w razie potrzeby konsultujemy tę kwestię z naszymi specjalistami ze szwalni oraz producentami dzianin. Dzięki temu możemy określić przyczynę powstałej sprawy oraz zaproponować Ci najlepsze rozwiązania.
 
Jeśli wadę da się naprawić, to odsyłamy produkty do naszej szwalni lub dziewiarni. Mamy pewność, że są pod najlepszą opieką osób, które tworzyły dany produkt i posiadają odpowiednie narzędzia i umiejętności, aby ten defekt naprawić.

Czy muszę podać numer zamówienia lub wysłać fakturę?

Jeśli nie pamiętasz numeru zamówienia oraz nie możesz znaleźć faktury, nic nie szkodzi. Możesz podać nam inne informacje, które pomogą nam w odszukaniu Twojego zamówienia. Może być to adres mailowy, imię i nazwisko czy też numer telefonu. Nie musisz przesyłać nam dokumentu zakupu.

Opinie

Skąd mam pewność, że opinie są wiarygodne?

Opinie wystawiane są poprzez konto Google lub za pomocą zewnętrznej platformy TrustMate, która odpowiada za weryfikację opinii pod kątem ich rzetelności. Link do podzielenia się opinią otrzymują klienci po zakupie. Dzięki temu mamy pewność, że pochodzą one od osób, które faktycznie realizowały zamówienie w naszym sklepie.

Dlaczego niektóre opinie są „wygaszone”?

Niektóre z opinii wygaszają się, jeśli w trakcie weryfikacji nie zostanie potwierdzona ich wiarygodność (np. wystawiła je osoba, która nie składała zamówienia) czy też nie dotyczą danego produktu. Powód wyciszenia jest widoczny przy opinii. Dzięki temu na stronie pozostają jedynie wiarygodne opinie od osób, które faktycznie zakupiły produkt i dotyczą jedynie informacji o produkcie.

Kto może ocenić sklep oraz produkty?

Ocenę sklepu oraz produktów może dokonać osoba, która złożyła zamówienie. Na adres mailowy z zamówienia przesyłamy prośbę o wystawienie opinii. Dzięki temu wszystkie nasze opinie pochodzą jedynie od naszych klientów, a Ty masz pewność, że wszystkie są one rzetelne i prawdziwe.

W jaki sposób mogę podzielić się opinią?

Opinie o marce możesz dodać na koncie Google Ansin.pl oraz na platformie TrustMate. Kilka dni od momentu złożenia zamówienia dostaniesz na swojego maila wiadomość z linkiem do wystawienia opinii.

Czy opinie są weryfikowane?

Opinie są weryfikowane przez zewnętrzną platformę TrustMate, która odpowiada za wiarygodność opinii.

Jak mogę sprawdzić więcej opinii o sklepie?

Opinie o sklepie możesz sprawdzić na koncie Google Ansin.pl lub na stronie www.ansin.pl. Po prawej stronie pojawia się prostokąt z napisem Sprawdź opinie TrustMate. Najedź na niego kursorem, a pojawi się na ekranie więcej opinii o sklepie.

Wiedza

Jak mogę zapisać się do newslettera?

Aby zapisać się do newslettera, wejdź na stronę https://ansin.pl/newsletter. Tam od razu pojawia się pole na zapis do newslettera. Dzięki temu otrzymasz dostęp do naszego e-booka o szafie kapsułowej, a także zyskasz wcześniejszy dostęp do informacji o nowościach, dowiesz się wcześniej o planowanych zniżkach, a kody rabatowe otrzymasz w pierwszej kolejności.

Gdzie znajdę e-book o szafie kapsułowej?

E-book o szafie kapsułowej otrzymasz od nas po zapisie do newslettera.
 
Udało Ci się zapisać, a e-book nie dotarł? Skontaktuj się z nami!

Nie dostałam linku potwierdzającego zapis do newslettera. Co dalej?

Być może mail wpadł do innego folderu (np. spam) lub pojawił się błąd systemu. Czasami technologa nas zawodzi – przepraszamy. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami, a dokonamy ręcznie zapisu do newslettera oraz podeślemy Ci niezbędne materiały i kod zniżkowy.

Gdzie znajdę więcej informacji o materiałach?

Informacje o materiale, z którego wykonany jest produkt, są dostępne w opisie każdego z produktów. Dodatkowo, zachęcamy do sprawdzenia naszej zakładki materiały. Tam znajdują się odnośniki do artykułów na temat najczęściej wykorzystywanych przez nas materiałów.

Czy oprócz e-booka znajdę więcej edukacyjnych treści?

Oczywiście! Mamy dla Ciebie przygotowane darmowe szkolenia. Dostęp do nich otrzymasz, jeśli zapiszesz się do naszego newslettera. W kolejnym pytaniu mówimy o tym, jak otrzymać dostęp do warsztatów.

Jak mogę otrzymać dostęp do szkolenia?

Aby otrzymać dostęp do szkolenia, wystarczy, że podasz swój adres mailowy w momencie zapisu - po chwili na Twojej skrzynce powinien pojawić się link z dostępem do nagrania. Jeśli jesteś już w naszym newsletterze, a link do Ciebie nie dotarł - napisz do nas!

Czy istnieje dedykowana grupa na Facebook'u dla Waszych klientów?

Tak, na Facebooku prężnie rozwija się ANSINowa społeczność! Wspólnie z naszymi klientkami tworzymy miejsce, gdzie dzielimy się na bieżąco wiedzą, doświadczeniem oraz kulisami naszej pracy. Znajdziesz tam wiele modowych dyskusji, inspiracji oraz ciekawostek z zakresu budowania minimalistycznej garderoby. To przestrzeń pełna uśmiechu, radości i serdeczności.
 
Jeśli chcesz dołączyć do naszej społeczności - wejdź w poniższy link i kliknij przycisk Dołącz do grupy.
 
 

Kontakt

Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas: [email protected] lub skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 577 907 444

Czekamy na Twoje pytania, sugestie i wnioski! 💛

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium