ANSIN •  odzież Premium Basic • certyfikowane materiały • szyjemy lokalnie
Pytania i odpowiedzi

 


 

 

O PRODUKTACH

 

Jak pakowany jest produkt?

 

Cechą wspólną składów naszych produktów jest wysoka jakość, żywotność i komfort noszenia dla skóry. W sklepie ANSIN znajdziesz dzianiny naturalne oraz nowoczesne - sztuczne, które powstają w poszanowaniu dla środowiska. Szyjemy dla Ciebie z certyfikowanego mikromodalu, bawełny supima oraz tencelu, zwanego również lyocell. Więcej o naszych materiałach przeczytasz na naszej stronie oraz na naszym blogu.

 

Gdzie szyte są Wasze koszulki?

Nasza marka działa w duchu slow fashion. Długo testujemy nasze produkty, aby w pełni spełnić oczekiwania naszych Klientów. Szycie odzieży ANSIN zlecamy polskim szwalniom i tym samym, wspieramy polski rynek odzieżowy.

 

Jak najlepiej dobrać rozmiar?

W opisie każdego z naszych produktów znajduje się tabela z wymiarami. Znajdziesz tam również filmiki z podpowiedzią, jak stylizować nasze produkty i jaki rozmiar wybrać. Zachęcamy do zapoznania się przed zakupami. W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem: sklep@ansin.pl

 


  

 

ZAMÓWIENIA

 

 Jak kupić taniej?

Od czasu do czasu organizujemy promocje w naszym sklepie. Aby być z nimi na bieżąco i korzystać z jeszcze większych rabatów - zapisz się do naszego newslettera.  Obiecujemy same merytoryczne treści i zero spamu! A i o wszelkich promocjach dowiesz się jako pierwszy 😉 Dodatkowo przy zapisie do newslettera otrzymasz 5% rabatu na zakupy w naszym sklepie. O promocjach informujemy również na naszych social mediach - obserwuj nas!


instagram
facebook

Produkt, który chcę kupić jest niedostępny - co zrobić?

Systematycznie uzupełniamy dostępność naszych produktów. Jeżeli produkt, który Cię zainteresował nie jest w danej chwili dostępny, proponujemy skorzystać z opcji “powiadom o dostępności”. Podając swojego maila otrzymasz automatycznie powiadomienie
o możliwości zakupu, gdy tylko produkt pojawi się ponownie w sprzedaży. Wystarczy wejść w produkt na naszej stronie i wybrać rozmiar, który Cię interesuje.  Jeżeli nie jest on obecnie dostępny - automatycznie pojawi się okienko “powiadom o dostępności”.

 

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Robiąc zakupy w naszym sklepie otrzymujesz na bieżąco mailowe potwierdzenie - razem z bieżącym statusem Twojego zamówienia. Jeżeli potrzebujesz edytować swoje zamówienie - skontaktuj się z nami jak najszybciej mailowo lub telefonicznie. Zrobimy co w naszej mocy, aby Ci pomóc. Po zmianie statusu na “wysłane” - niestety nie mamy już możliwości wprowadzenia zmian w Twoim zamówieniu.

 

Czy jest możliwy zwrot lub wymiana zakupionego towaru?

Nasze produkty można zwrócić lub wymienić w terminie do 33 dni od daty otrzymania zamówienia. Zwroty i wymiany przyjmujemy pod warunkiem, że nie mają na sobie śladów użytkowania oraz przesłane są do nas w oryginalnym opakowaniu. Szczegóły dotyczące polityki zwrotów można znaleźć w zakładce  “Zwroty i wymiana”. Wymiany i zwroty realizujemy na bieżąco. Maksymalny czas realizacji zwrotu lub wymiany to 7 dni roboczych.

 

Jak reklamować produkt?

Bardzo nam przykro, jeżeli produkt ANSIN nie spełnił Twoich oczekiwań odnośnie jakości. Reklamacje w naszym sklepie to rzadkość. Jeżeli produkt posiada wadę lub powstała ona podczas użytkowania - skontaktuj się z nami. Gdy tylko otrzymamy od Ciebie produkt zaproponujemy rozwiązanie.

 


 

 

WYSYŁKA

 

Jak pakowany jest produkt?

Wyznajemy zasadę “less waste” dlatego w całości zrezygnowaliśmy z jakichkolwiek nie-ekologicznych form pakowania produktu. Koszulki Ansin wysyłane są w solidnych oraz kompaktowych kartonowych pudełkach, które dodatkowo wkładamy do szarej koperty, tak byś mógł otrzymać przesyłkę w nienaruszonym stanie.

 

 

Ile trwa dostawa zamówienia?

Naszym celem jest dostarczenie produktów tak szybko, jak to możliwe. Do większości klientów w dni robocze nasze paczki trafiają w 24h! Jednocześnie wytłumaczmy, jak działa nasza logistyka:

Realizacja zamówienia = czas przygotowania zamówienia + czas wysyłki zamówienia

Czas przygotowania zamówienia - czyli czas, który potrzebujemy na spakowanie Twojego zamówienia i przekazanie go firmie przewozowej. W dni robocze produkty zakupione i opłacone do godz. 12:00 pakowane i przekazane do wysyłki są jeszcze tego samego dnia. Maksymalny czas przygotowania przesyłki wynosi 2 dni robocze. 

Czas wysyłki zamówienia -  do czasu przygotowania zamówienia należy doliczyć czas dostarczenia wysyłki potrzebny wybranemu przewoźnikowi na dostawę. Czas dostawy jest uzależniony od wybranej formy przesyłki lub docelowego kraju dostawy.

Jeśli zależy Ci na możliwie najszybszej dostawie polecamy wybór opcji przesyłki kurierskiej - Kurier DPD.

Zamówienia, w których klient wybiera jako formę dostawy Kurier 48 lub paczkomaty Inpost, jest wysyłana maksymalnie następnego dnia roboczego

 

 Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką za granicę?

Tak. Nasze produkty przesyłamy do następujących krajów europejskich: Austria, Czechy, Dania, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Norwegia, Słowacja, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania. Jeżeli chcesz złożyć zamówienie do innego kraju, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - sklep@ansin.pl Spróbujemy znaleźć rozwiązanie dla Ciebie!

 

Jaki jest koszt i opcje wysyłki?

POLSKA:

Kurier48 – list polecony ekonomiczny: 13.00 zł
Paczkomaty InPost: 12.00 zł
Za pobraniem: 15,00 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie: 11,00 zł
Kurier DPD: 14.00 zł (za pobraniem +2.00zł)

Powyżej 250 zł (bez kosztów dostawy, po wszystkich zniżkach) dostawa na terenie Polski gratis.

EUROPA:

Austria: 60 zł
Czechy: 35 zł
Dania: 60 zł
Francja: 50 zł
Hiszpania: 110 zł
Holandia: 75 zł 
Irlandia: 110 zł
Niemcy: 40 zł
Norwegia: 110 zł
Słowacja: 40 zł
Szwajcaria: 180 zł
Szwecja: 90 zł
Węgry: 40 zł
Wielka Brytania: 100 zł

 

Czy mogę odebrać produkt osobiście?

W związku z tym, że nasz główny magazyn zlokalizowany jest poza Krakowem, nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej. Jeśli zależy Ci na możliwie najszybszej dostawie polecamy wybór opcji przesyłki kurierskiej - Kurier DPD lub paczkomaty inPost.

 


 

 

PŁATNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWO

 

Czy mogę uzyskać fakturę?

Tak, robiąc zakupy w naszym sklepie możesz uzyskać fakturę. Składając zamówienie podczas uzupełniania swoich danych zaznacz pole “firma” i uzupełnij niezbędne dane. Faktura zostanie wystawiona po opłaceniu zamówienia i znajdziesz ją w swojej przesyłce

 

Jakie rodzaje płatności akceptujecie?

Szybkie płatności online - wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu poprzez system płatności Shoper oraz Tpay. Jeśli wybierzesz tę formę płatności, system automatycznie skieruje Cię na bezpieczną stronę na której wybierzesz swój bank i wygodnie dokonasz opłaty. 

System obsługuje także płatności BLIK, PAYPAL oraz za pomocą kart płatniczych MasterCard oraz VISA.

Płatność Gotówką - możliwa w opcji przesyłki "za pobraniem" (forma wysyłki: Kurier48 lub Kurier DPD)

*Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl)

 

Dlaczego nie mogę zapłacić przez PayPo?

Dbamy zarówno o świadomą produkcje, jak również o świadome zakupy w naszym sklepie. Właśnie dlatego nie umożliwiamy zapłaty przez PayPozależy nam, aby nie napędzać konsumpcjonizmu. Dodatkowo zadłużanie się w celu zakupu ubrań kłóci się z naszymi wartościami :)

 

Czy moje zakupy na stronie anisn.pl są bezpieczne?

Na stronie sklepu Ansin zainstalowany został profesjonalny certyfikat SSL zapewniający poufność przesyłanych informacji oraz ich szyfrowanie. Możesz czuć się u nas bezpiecznie.

 


 

 

WSPÓŁPRACA

 

 Czy podejmujecie współpracę z twórcami internetowymi?

Tak! Jesteśmy otwarci na wszelkiego rodzaju oferty oraz nowe współprace. Być może uda nam się razem coś stworzyć? Opis swojej działalności wraz z odnośnikami do wszelkich mediów społecznościowych lub stron internetowych prosimy wysłać na adres sklep@ansin.pl Po zapoznaniu się z propozycją współpracy - przekażemy Twoją wiadomość do odpowiedniej osoby z naszego zespołu.

 

 Czy podejmujecie współpracę z innymi markami?

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkiego rodzaju oferty oraz nowe współprace. Jeśli Twoja marka wyznaje podobne wartości jak MY to chętnie porozmawiamy, być może uda nam się razem coś stworzyć? Opis swojej działalności wraz z odnośnikami do wszelkich mediów społecznościowych lub stron internetowych prosimy wysłać na adres sklep@ansin.pl Po zapoznaniu się z propozycją współpracy - przekażemy Twoją wiadomość do odpowiedniej osoby z naszego zespołu.

 

 Czy jesteście otwarci na sprzedaż Waszych ubrań w większej ilości, na inne rynki itd?

Świetny pomysł! Jeśli profesjonalnie zajmujesz się wprowadzaniem innych marek na zagraniczny rynek, działasz i sprzedajesz na innym rynku lub po prostu masz inny pomysł, aby produkty ANSIN trafiły do większej ilości osób i chcesz nam w tym pomóc to czekamy na Twoją wiadomość, pisz na: sklep@ansin.pl

 


 

 

CZY JESZCZE MOŻEMY CI JAKOŚ POMÓC?

Napisz do nas: sklep@ansin.pl Czekamy na Twoje pytania, sugestie i wnioski! :)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium